Pada hari rabu lepas, saya berkesempatan bermain bowling dengan Kak Wan, Miza dan Nisa' di Mahkota Parade..Tak perlu bayar sebab join gerko akak-akak KPLI sekali..Hmm, selama 1 jam setengah di sana, sempatlah main 3 game..Tapi still tak puas lagi..Nak tau sebab aper?? Sebab asyik masuk longkang jer bolanya..hehehehe..Sabar jela..

Kawan-kawan lain hebat..masing-masing tunjuk taring..Mereka ni kate jer tak pandai, tapi STRIKE jer memanjang...Salsabila jugak yang terkebelakang..tak pelah, main ni bukan untuk menunjukkan siapa hebat...tapi sekadar nak kutip pengalaman dan mengasah kemahiran bermain bowling..Sebelum ni pun saya terlibat dalam gerko Bowling..Tapi tahun ni dah tak de gerko lagi..Jadi menumpang lah akak-akak KPLI bermain bowling.

Gamat dan riuh rendah kat tempat bowling dengan suara-suara kami2 ni..Tidak ketinggalan juga pensyarah-pensyarah penasihat yang bersemangat berkobar-kobar..Memang seronok dan happy dapat bersama kawan-kawan..Ini lah saat yang manis dan kenangan untuk saya bila dah tamat belajar nanti..Mesti rindu saat bersama kawan-kawan kan????..

Nak tengok skor group saya?? tengok kat bawah ni...


Inilah hasilnya.. hehe


Sambil bermain, sempat jugak kami bergambar..sekadar nak buat kenang-kenangan..Tapi sebenarnya, salsabila memang suka bergambar pun..Main, main jugak..bergambar tak dilupakan..Pepun, lepas ni kami berhasrat nak main lagi..insyaAllah..setiap hari rabu, pukul 5.30 petang..Sesiapa yang berminat, let's join the group



Pemain-pemain bowling..

1 comments:

Serikandi Mujahidah... said...

salam...bgus bmain bowling tu..kire riadah jugak tu..dpt kurangkan stres...teruskan usaha!!

Post a Comment